Black Friday 2018: Πότε είναι η «Μαύρη Παρασκευή» των μεγάλων εκπτώσεων

Black Friday 2018: Πότε είναι η «Μαύρη Παρασκευή»? Στις 23 Νοεμβρίου 2018 φυσικά ημέρα Παρασκευή, θα πραγματοποιήσουν στην χώρα μας και φέτος οι επιχειρήσεις λιανικής την Black Friday 2018, με μεγάλες εκπτώσεις για το καταναλωτικό κοινό και με προσφορές σε όλο το φάσμα της αγοράς

Black Friday 2018: Την τιμητική τους θα έχουν όπως κάθε χρόνο τα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών ενώ από πέρσι μπήκαν στο παιχνίδι και επιχειρήσεις εμπορίας αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με την αμερικανική παράδοση της Black Friday το 2018 είναι η τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου, ότι στις 23 Νοεμβρίου. Στην Ελλάδα και φέτος αναμένεται υψηλή η συμμετοχή των επιχειρήσεων λιανεμπορίου στην «Μαύρη Παρασκευή» και φέτος τρίτη χρονιά του θεσμού αναμένεται ένας υψηλός ανταγωνισμός την ημέρα εκείνη με μεγάλες εκπτώσεις αλλά σε συγκεκριμένα προιόντα.
Πέρσι όπως προέκυψε από δειγματοληπτική έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας σε τυχαίο δείγμα επιχειρήσεων των κλάδων που συμμετείχαν στην Black Friday. δηλαδή επιχειρήσεις ένδυσης, υπόδησης, οικιακού εξοπλισμού, αθλητικών ειδών και παιχνιδιών σημείωσαν άνοδο των πωλήσεων.
Επίσης σημειώνεται ότι όσοι διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα- κυρίως καταστήματα ηλεκτρικών ειδών- σημείωσαν αύξηση του τζίρου τους τη συγκεκριμένη ημέρα.
Γενικότερα, όπως προκύπτει από την έρευνα, η πρακτική της «Black Friday» κατέχει θετικό αντίκτυπο όσον αφορά τον όγκο των πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν τη συγκεκριμένη μέρα στην πλειονότητα των εμπορικών καταστημάτων. Πρακτικά η εισροή μεγαλύτερου αριθμού πελατών αντιστάθμισε το ποσοστό των εκπτώσεων που πραγματοποίησαν τα καταστήματα. Τα καταστήματα που δραστηριοποιούνται σε είδη οικιακού εξοπλισμού και ειδών τεχνολογίας, είναι εκείνα που ωφελήθηκαν περισσότερο και εν συνεχεία οι επιχειρήσεις του κλάδου της ένδυσης και υπόδησης.
Παρ’ όλο που οι πωλήσεις κινήθηκαν σε ικανοποιητικά επίπεδα την Black Friday, σε σύγκριση με τις προηγούμενες ημέρες, ο εμπορικός κόσμος στην πλειονότητά του κρίνει τη συγκεκριμένη πρακτική αρνητικά. Κι αυτό γιατί, τα οφέλη που αποκομίζουν οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις, πολυεθνικές και αλυσίδες είναι σαφώς μεγαλύτερα από εκείνα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ίσως αυτός να είναι και ο κυριότερος λόγος που εμπορικός κόσμος έρχεται αντίθετος με τέτοιου είδους πρακτικές. Από τα καταστήματα που συμμετείχαν στην έρευνα αναφέρθηκαν ποιοτικά τα παρακάτω σχόλια σχετικά με την πρακτική της Black Friday.
 https://www.dikaiologitika.gr

Πηγή: Xiromeronews.blogspot.gr


Διαβάστε επίσης!

loading...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.