5 τροφές για λαμπερά και υγιή μαλλιά

Σολομός: Περιέχει ωμέγα-3 λιπαρά οξέα τα οποία βοηθούν στη λάμψη των μαλλιών. Άλλες τροφές που περιέχουν μεγάλη ποσότητα Ω-3 είναι τα ψάρια, το έλαιο λαχανικών, ο λιναρόσπορος και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Γιαούρτι: Περιέχει πρωτεΐνες που είναι το δομικό στοιχείο των μαλλιών. Τα μαλλιά αποτελούνται από την πρωτεΐνη κερατίνη. Επίσης, το γιαούρτι περιέχει βιταμίνη B5, που συμβάλλει στην καλή κυκλοφορία του αίματος στο κεφάλι και την καλή ανάπτυξη των μαλλιών.

Σπανάκι: Το σπανάκι και γενικά τα φυλλώδη λαχανικά περιέχουν βιταμίνη A, σίδηρο, φυλλικό οξύ, βήτα καροτίνη και βιταμίνη C. Όλες αυτές οι θρεπτικές ουσίες κρατούν τα μαλλιά ενυδατωμένα και εμποδίζουν το σπάσιμό τους.

Γλυκοπατάτα: Όπως και τα φυλλώδη λαχανικά, οι γλυκοπατάτες περιέχουν Β-καροτίνη την οποία ο οργανισμός μας μετατρέπει σε βιταμίνη Α που προστατεύει τα μαλλιά από τη θαμπάδα καθώςενεργοποιεί τους αδένες του κεφαλιού.

Στρείδια: Είναι εξαιρετική πηγή ψευδαργύρου, ο οποίος είναι απαραίτητος για την υγεία του δέρματος.

Πηγή πληροφοριών: omorfamystika.gr

Πηγή: Enikos.gr


Διαβάστε επίσης!

loading...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.