Δώνος Προμηθευτική Άμεση εξυπηρέτηση

Φυτικές πηγές πρωτεΐνης

Εκτός από πρωτεΐνη, θα σου προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες.

Συνεργάστηκε η Δήμητρα Γλυνού, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος.

Τα ζωικά προϊόντα δεν είναι οι μοναδικές πηγές πρωτεΐνης. Δοκίμασε αυτές τις τρεις φυτικές πηγές πρωτεΐνης που, εκτός από πρωτεΐνη, θα σου προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες.

Φυτικές πηγές πρωτεΐνης: 3 vegan επιλογές με πολλά θρεπτικά συστατικά

 

Φασόλια σόγιας 

Όλα τα όσπρια έχουν άφθονη πρωτεΐνη και αμινοξέα, τα οποία συμβάλλουν στην ανάπτυξη και επιδιόρθωση των μυών. Μετά την προπόνηση να καταναλώνεις φασόλια σόγιας, τα edamame, επειδή, εκτός των άλλων, είναι απολαυστικά και χορταστικά. Μπορείς, επίσης, να προσθέσεις γάλα σόγιας στα smoothies σου.

Σπόροι και σιτηρά 

Τα μη αποφλοιωμένα σιτηρά, όπως ο αμάρανθος, η κινόα και το κριθάρι, περιέχουν πρωτεΐνη αλλά και φυτικές ίνες και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Προσφέρουν, επίσης, ενέργεια μετά την άσκηση ή στο τέλος μιας κουραστικής ημέρας, ειδικά αν δεν τρως κρέας.  Πασπάλισε σπόρους κάνναβης ή λιναρόσπορο στις σαλάτες, στα όσπρια, στο ριζότο ή τρίψ’ τους μέσα σε smoothies για να αυξήσεις την περιεκτικότητά τους σε πρωτεΐνη.

 

 

Διαβάστε περισσότερα στο Shape.gr

Πηγή: Yupiii.gr


Δώνος Προμηθευτική Άμεση εξυπηρέτηση

Διαβάστε επίσης!

loading...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.