Δώνος Προμηθευτική Άμεση εξυπηρέτηση


Το burger που ξεπουλάει δεν έχει κρέας!

Η A&W Canada είναι η δεύτερη μεγαλύτερα αλυσίδα μπέργκερ στη χώρα και ακούει τις ανάγκες των πελατών της που ζητούσαν ολοένα πιο επίμονα ένα μπιφτέκι με μεγάλη πρωτεϊνική αξία, χωρίς κρέας. Το αποτέλεσμα ήταν το πιάτο «Beyond Meat», ένα burger σε καλιφορνέζικο στιλ που πρόσθεσε στον κατάλογό της τον Ιούλιο.

Η τεράστια επιτυχία του νέου πιάτου ξεπέρασε κάθε προσδοκία: μέσα σε λίγες εβδομάδες «ξεπούλησε» σε όλη τη χώρα, όπως αποκαλύπτει η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Σούζαν Σενεκάλ. Το χορτοφαγικό burger θα σερβίρεται και πάλι στα καταστήματα από την 1η Οκτωβρίου, αφού τα αποθέματα εξαντλήθηκαν.

«Το burger είχε πολύ μεγαλύτερη επιτυχία από αυτή που περιμέναμε. Η φυτική πρωτεΐνη έχει αποκτήσει πολλούς υποστηρικτικές και τράβηξε το ενδιαφέρον των καταναλωτών», εξηγεί η ίδια.

Το νέο προϊόν εντάσσεται στη στρατηγική της καναδικής εταιρείας να κάνει μια στροφή προς την υγιεινή διατροφή με πιο προσεγμένα υλικά για όσους προσέχουν περισσότερο τη διατροφή τους. Πριν από πέντε χρόνια, η A&W Canada αποφάσισε να παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα διατροφικά συστατικά και την προέλευση των πρώτων υλών της, ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ευαισθησία των καταναλωτών για αυτά τα θέματα.

Πηγή: insider.gr

Πηγή: Gazzetta.gr


Διαβάστε επίσης!

loading...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.