Το οραματικό, ηλεκτρικό Audi AI: ME

Μπαράζ αποκαλύψεων από τον όμιλο VW στην Εκθεση Αυτοκινήτου της Σανγκάης. Η Audi, μέλος του γερμανικού ομίλου, αποκάλυψε το δικό της όραμα για την αστική κινητικότητα, στις μεγαλουπόλεις του μέλλοντος.

Το Audi AI: ME αποτελεί μια πρωτότυπη, βέβαια, εκδοχή, σε παγκόσμια πρεμιέρα. Εχει μήκος 4,30 μέτρα και πλάτος 1,90 μ. και μολονότι συμπαγών διαστάσεων, το μεταξόνιο των 2,77 μ. και το ύψος των 1,52 μ., δείχνουν εσωτερικές διαστάσεις που είναι πιθανότερο να βρεθούν στην επόμενη ανώτερη κατηγορία τουλάχιστον. Πάντως, έχει σχεδιαστεί για μέχρι 4 επιβάτες και πολλούς χώρους αποθήκευσης και μεγάλη ευελιξία.

 

Το Audi AI: ME εφοδιάζεται με τεχνολογίες από το πεδίο της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης, προκειμένου να καταστήσει την αυτοματοποιημένη οδήγηση δυνατή. Το πρωτότυπο μοντέλο, διαθέτει αυτοματοποιημένη οδήγηση Επιπέδου 4, ωστόσο αν και τα συστήματα αυτού του Επιπέδου, δεν χρειάζονται την υποστήριξη του οδηγού, εντούτοις η αυτοματοποιημένη οδήγηση θα επιτρέπεται σε συγκεκριμένες περιοχές – όπως ο αυτοκινητόδρομος ή μια ειδικά εξοπλισμένη περιοχή στις πόλεις. Σε αυτά τα σημεία, ο οδηγός μπορεί να μεταφέρει πλήρως το έργο της οδήγησης στο σύστημα και ανά πάσα στιγμή μπορεί να ανακτήσει εκ νέου τον χειρισμό του οχήματος, έχοντας τιμόνι και πεντάλ, που δεν έχουν αυτόνομα οχήματα Επιπέδου 5.

 

Η καμπίνα του αυτοκινήτου, είναι κάτι παραπάνω από ένα «τρίτος χώρος διαβίωσης» παράλληλα με το σπίτι και το χώρο εργασίας. Για τον λόγο αυτό, το τιμόνι, τα όργανα και τα πεντάλ, αποσύρονται όταν δεν χρειάζονται και κρύβονται κάτω από μια επιφάνεια από ξύλο καρυδιάς. Ετσι, οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν ένα γεύμα, έχοντας και τα μεταλλικά τους σκεύη με μαγνήτες, για να μην πέφτουν.

Πλήρως αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας, τρισδιάστατες οθόνες OLED, γυαλιά VR και πολλά άλλα αξεσουάρ, ανήκουν στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου του μέλλοντος.

 

Το ηλεκτρικό μοντέλο, φέρει μπαταρία 65 kWh, που χαρίζει την ισχύ του σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ 125 kW (170 hp), που μεταφέρει τη ροπή του στον πίσω άξονα. Επίσης, χάρη στην ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα και το σχετικά χαμηλό βάρος του, το Audi AI: ME παρουσιάζει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας ακόμα και στην κυκλοφορία στην πόλη…

www.driveandtravel.gr

Πηγή: Sport24.gr


Διαβάστε επίσης!

loading...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.