Δώνος Προμηθευτική Άμεση εξυπηρέτηση

«Οι μυστικοί κώδικες επικοινωνίας των (δημοτικών) αρχόντων μας…»

epikoinonia

Το υπαρκτό ζήτημα της επικοινωνίας με τους εκπροσώπους της δημοτικής Αρχής, αναδεικνύει ο εκδότης της τοπικής εφημερίδας «ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ της Λευκάδας», κ. Γιάννης Θερμός, ένας δημοσιογράφος με μακρά θητεία στο χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης, στο υπ΄ αριθμό 654 φύλλο της εφημερίδας που θα κυκλοφορήσει αύριο Τρίτη 15 Σεπτέμβρη.

Για να σταθούμε μόνο σε ένα από αυτά που άπτονται της επικοινωνίας, θα συμφωνήσουμε ότι είναι πράγματι πρωτόγνωρο για τον τόπο μας να έχει ενεργοποιηθεί από πλευράς της δημοτικής αρχής μια εφαρμογή («Τα άλλα αφήστε τα σε μας»…) όπου οι δημότες μπορούν να καταθέτουν ζητήματα που τους απασχολούν και έχουν να κάνουν με το Δήμο Λευκάδας και η πληροφόρηση για τη λειτουργία της εφαρμογής αυτής να γίνεται αποκλειστικά και μόνο μέσα από τον προσωπικό λογαριασμό του δημάρχου στο facebook. Δηλαδή κ. Δήμαρχε εγώ προσωπικά, αλλά και πολύ άλλοι δημότες που δεν τυχαίνει να παρακολουθούν του λογαριασμούς σας στα όποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης από που θα ενημερωθούν για την εφαρμογή αυτή;

ta_kala_nea

Αντιγράφουμε από την εν λόγω εφημερίδα:

«Είναι κάποιες δεκαετίες που ασχολούμαστε δημοσιογραφικά με την τοπική αυτοδιοίκηση. Αυτονόητο ήταν ότι είχαμε τη δυνατότητα επικοινωνίας με τους εκλεγμένους άρχοντες, είτε επρόκειτο για αντιδημάρχους, είτε δημάρχους, είτε δημοτικούς συμβούλους κ.λ.π.

Αυτό που συμβαίνει με την παρούσα δημοτική αρχή, δεν το είχαμε ποτέ συναντήσει. Με την ανάληψη των καθηκόντων τους, ζητήσαμε με αίτησή μας, όπως μας ζήτησαν από την αρμόδια υπηρεσία, τον κατάλογο των αιρετών με τα τηλέφωνά τους.

Η προφορική τους απάντηση ήταν ότι τα τηλέφωνα επικοινωνίας, δεν μπορούν να μας δοθούν, επειδή πρόκειται για προσωπικά δεδομένα και έπρεπε μας είπαν να έχουμε τη συγκατάθεσή τους, για να μας τα δώσουν. Όπως καταλαβαίνετε κάτι τέτοιο ήταν κομμάτι δύσκολο, αφού έπρεπε είτε να κάνουμε επισκέψεις κατ΄ οίκον, είτε να στηθούμε έξω από τα γραφεία τους, να μας δεχτούν και να καταθέσουμε το αίτημά μας. Το τελευταίο δεν το δοκιμάσαμε, υποψιαζόμενοι ότι ίσως να μας ζητούσαν να καταθέσουμε γραπτή αίτηση και να μας απαντήσουν, αν θα μας δώσουν ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ή όχι.

Κατά συχνά διαστήματα, διαβάζουμε σε διάφορα τοπικά Μέσα, μακρόσυρτες συνεντεύξεις και συζητήσεις με τους αιρετούς μας και απορούμε το πως τα Μέσα αυτά επικοινωνούν μαζί τους και είναι τόσο πρόθυμοι να μιλήσουν επί παντός επιστητού.

Δοκιμάσαμε, λοιπόν, με αρκετή διστακτικότητα, ομολογούμε, να τους πάρουμε τηλέφωνο στο κινητό, που είχαν και το οποίο γνωρίζαμε, πριν την ανάληψη των καθηκόντων τους.

Ας δούμε τι απάντησαν τα κινητά τους.

Δήμαρχος: Μετά από τρεις-τέσσερις κλήσεις, η απάντηση ήταν: Ο αριθμός που καλέσατε δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή. Ως φαίνεται, το τηλέφωνο που είχε ως πολίτης το κατήργησε. Αντιδήμαρχος Γιάννης Λιβιτσάνος: Ο συνδρομητής δεν είναι διαθέσιμος. Αντιδήμαρχος Νίκος Βικέντιος: Ο συνδρομητής έχει φραγή εισερχομένων κλήσεων. Ζουριδάκης: Ο συνδρομητής έχει πιθανόν το τηλέφωνό του απενεργοποιημένο.

Με αυτά τα δεδομένα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι οι άρχοντές μας, με άλφα ή βήτα τρόπο, έχουν απενεργοποιήσει τα γνωστά τους τηλέφωνα, όμως έχουν δώσει άλλα τηλέφωνα κατ΄ επιλογήν σε συγκεκριμένα Μέσα ή και πρόσωπα. Δεν συζητάμε βέβαια για τη δυνατότητα επικοινωνίας ενός πολίτη.

Η νέα τεχνολογία

Πριν από λίγες μέρες μάθαμε από ανάρτηση στο facebook του δημάρχου, ότι ενεργοποιήθηκε μια εφαρμογή όπου οι δημότες μπορεί να καταθέτουν ότι τους απασχολεί αρμοδιότητας του Δήμου και «Τα άλλα αφήστε τα σε μας», όπως κατέληγε η ανάρτηση.

Το να εφαρμόζει ο Δήμος μας τις νέες τεχνολογίες δεν είναι κακό, όμως αυτό το βήμα προόδου, που θα έπρεπε να πάρει ευρεία δημοσιότητα, δεν το είδαμε, ούτε σε μια ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του Δήμου και σε κανένα δελτίο τύπου.

Ο δήμαρχος δέχεται…

Είδαμε τις τελευταίες μέρες μια ανακοίνωση από το Γραφείο Δημάρχου, που έλεγε ότι για να μην ταλαιπωρείται ο κόσμος να κατεβαίνει στη Λευκάδα για να δει το δήμαρχο, την ημέρα και ώρες που δέχεται, ο ίδιος ο δήμαρχος θα πηγαίνει στα δημοτικά διαμερίσματα, συγκεκριμένες μέρες, που θα ανακοινώνονται και εκεί θα δέχεται τους πολίτες.

Εκ πρώτης όψεως αυτό μας φαίνεται καλό, αφού ο δήμαρχος φροντίζει να μην ταλαιπωρείται ο πολίτης, όμως επειδή δεν είναι καθιερωμένη συγκεκριμένη ημέρα και ώρες, ανά εβδομάδα ή έστω 15θήμερο, όλοι πρέπει να ψάχνουν πότε και που θα βρίσκεται ο δήμαρχος για να τον δουν.

Πρόκειται, λοιπόν, για μια άλλη πρωτόγνωρη αντίληψη επικοινωνίας ή μάλλον μη επικοινωνίας, που εφαρμόζει η δημοτική αρχή Λευκάδας. Μια αντίληψη τήρησης αποστάσεων από τους πολίτες. Ίσως να παρεξήγησαν τις συμβουλές των λοιμοξιολόγων να κρατάμε τις αποστάσεις μεταξύ μας, λόγω κορωνοϊού.

Όταν αποφεύγεις με διάφορα φτηνά κόλπα την επικοινωνία σου με τους πολίτες, κάτι δεν πάει καλά.»

Πηγή: Kolivas.de


Δώνος Προμηθευτική Άμεση εξυπηρέτηση

Διαβάστε επίσης!

loading...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.