Επιμένουν ειδικοί για τη φωτιά στο αυτοκίνητο της Ειρήνης Λαγούδη: “Κάποιοι βρίσκονταν μαζί της” (φωτο)

Δυο ειδικοί εστιάζουν στα αποτυπώματα της φωτιάς και της κάπνας στο μοιραίο Ford Ka όπου βρήκε τραγικό θάνατο η 44χρονη από την Κατοχή

Επανέρχεται με νέα στοιχεία, τα οποία σύμφωνα με τον ίδιο παραπέμπουν περισσότερο σε εγκληματική ενέργεια, αναφορικά με τις συνθήκες θανάτου της 44χρονης Ειρήνης Λαγούδη, ο Ανδριανός Γκουρμπάτσης, Αντιστράτηγος – Υπαρχηγός ΠΣ, ε.α, Νομικός, η συνδρομή του οποίου ζητήθηκε από τον νομικό εκπρόσωπο της οικογένειας Βασίλη Ταουξή.

Ο κ. Γκουρμπάτσης, που είχε κάνει την πρώτη του παρέμβαση μέσα από το agriniopress.gr  σχετικά με την πιθανότητα εγκληματικής ενέργειας, μέσα από την “συμπεριφορά” της φωτιάς, αυτή τη φορά παραθέτει δύο φωτογραφίες από το μισοκαμένο αυτοκίνητο της Ειρήνης και ειδικότερα από τη ζώνη ασφαλείας. Σύμφωνα με τον κ. Γκουρμπάτση, και αυτά τα ευρήματα δεν συνάδουν με αυτοχειρία.

 «Εγκληματική ενέργεια ο θάνατός της»

Αναλυτικά η δήλωση του κ. Γκουρμπάτση: «Όσο κι αν κάποιοι κύκλοι θέλουν να εμφανίσουν ως “αυτοχειρία” το θάνατο της Ειρήνης Λαγούδη θα επανέλθω να πω αυτό που υποστηρίζω από τη αρχή που μου ζητήθηκε από τον δικηγόρο κ. Βασίλη Ταουξή η συνδρομή μου στη διερεύνηση του θανάτου της Ειρήνης Λαγούδη.

Ότι δηλαδή κατά την προσωπική μου άποψη όσο περισσότερο εξετάζω, αναλύω και αξιολογώ τα θερμικά εγκαύματα, τους δείκτες καύσης και άλλα στοιχεία και ευρήματα στο αυτοκίνητο διαπιστώνω πως όλο και περισσότερες ενδείξεις παραπέμπουν σε «εγκληματική ενέργεια».

Πιο αναλυτικά μία από αυτές τις ενδείξεις που πιστεύω ότι ενισχύουν αυτήν την εκδοχή αποτελεί και ο δείκτης καύσης πάνω στη ζώνη ασφαλείας του συνοδηγού. Ειδικότερα στο σημείο που βρέθηκε η ως άνω ζώνη ασφαλείας (θέση 1 στη φωτογραφία) σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να αποτυπωθεί κάτω από την πόρπη ο συγκεκριμένος δείκτης καύσης δηλαδή η ευθεία γραμμή της αιθάλης (καπνιάς) που εμφαίνεται στη θέση 2 στη φωτογραφία.

Η πόρπη της ζώνης ασφαλείας πιστεύω ότι ήταν στη θέση 2 της φωτογραφίας και κατά συνέπεια ήταν κουμπωμένη (φορεμένη) στη σταθερή υποδοχή της στο αριστερό του καθίσματος του συνοδηγού κατά το χρόνο πρόκλησης, ανάπτυξης και εξέλιξης της φωτιάς. Προφανώς για να είναι φορεμένη η ζώνη ασφαλείας κάποιο άτομο καθόταν στη θέση του συνοδηγού και αυτό ασφαλώς δεν μπορούσε να είναι άλλο από το θύμα, το οποίο στη συνέχεια πιστεύω ότι μεταφέρθηκε και τοποθετήθηκε στο πίσω κάθισμα για να σκηνοθετηθεί με τον τρόπο αυτό αυτοχειρία».

Οι  φωτογραφίες στο αυτοκίνητο της 44χρονης


Στο μεταξύ, ο νομικός εκπρόσωπος της οικογένειας της Ειρήνης Λαγούδη λέει ότι μέσα στο αυτοκίνητό της “γινόταν χαμός”. Σύμφωνα με την Espresso ο δικηγόρος περιγράφει ένα σκηνικό “άγριας μάχης”.

Ένα σωρό πεταμένα αντικείμενα, δείχνουν ότι η γυναίκα αντέδρασε και προσπάθησε να αντισταθεί σε εκείνους που ήθελαν να της κάνουν κακό. Ωστόσο όλα δείχνουν ότι δεν είχε τη σωματική δύναμη να το κάνει.

To αυτοκίνητο της Ειρήνης ήταν ανοιχτό την ώρα της φωτιάς; (φωτο)

Μια άλλη διάσταση δίνει ένας ακόμη εδικός, που από την βόρεια Ελλάδα επικοινώνησε με το agriniopress.gr, θέτοντας και αυτός τους προβληματισμούς του σχετικά με την “συμπεριφορά” της φωτιάς στο αυτοκίνητο της άτυχης γυναίκας, που βρέθηκε νεκρή μέσα σε αυτό, το μεσημέρι της Δευτέρας 8 Ιανουαρίου.

Ο βορειοελλαδίτης ειδικός θεωρεί σχεδόν βέβαιο πως την ώρα της φωτιάς το αυτοκίνητο της Ειρήνης, είχε ανοιχτή την πόρτα, καταρρίπτοντας έτσι την αρχική υπόθεση ότι από την αρχική φωτιά μπήκε με το αυτοκίνητο σφραγισμένο με αποτέλεσμα η γυναίκα να δηλητηριαστεί από τα αέρια της καύσης του πετρελαίου και των εσωτερικών υλικών του οχήματος.

Αυτό πρακτικά σημαίνει, σύμφωνα πάντα με την συγκεκριμένη εκτίμηση πως κάποιος έβαλε τη φωτιά ενώ η Ειρήνη βρίσκονταν εντός του οχήματος και για κάποια διάστημα, η πόρτα του οδηγού ήταν ανοικτή, ενώ μέσα στο αυτοκίνητο η φωτιά έκαιγε.

Δείτε τα σημάδια της κάπνας στο αμάξωμα:

fotia-ix-lagoudiΣυγκεκριμένα, αναφέρει ο ειδικός, που μίλησε στο agriniopress:
Agriniowebradio.gr: Ενημέρωση και μουσική όπως θα ήθελες ν΄ακούς
“Εάν ήταν οι πόρτες  κλειστές με κλειστά παράθυρα   ο πυκνός  καπνός έχοντας ανοδική πορεία  θα επικαθόταν στο εσωτερικό του αυτοκίνητου, σε τζάμια  εσωτερικό πόρτας, ταμπλό κλπ.
Δεν θα μπορούσε να βγει  έξω από την  καμπίνα (ο καπνός) διότι  η καμπίνα σφραγίζει από το λάστιχο το οποίο ευρίσκεται  στο  συγκεκριμένο αυτοκίνητο επάνω στο αμάξωμα περιμετρικά και εφάπτεται  με την πόρτα όταν κλείνει και  σφραγίζει  την καμπίνα . Στην περίπτωση αυτή  η πόρτα έκλεισε  μετά την έναρξη της  φωτιάς  Ο εκλυόμενος  πυκνός καπνός βγαίνοντας  από την ανοιχτή πόρτα  “έγλυφε”  το λάστιχο (που βρίσκεται στο αμάξωμα περιμετρικά)  και το μαύρισε με πυκνή αιθάλη. Κατόπιν  αφού έκλεισε η πόρτα η αιθάλη αποτυπώθηκε επάνω στο κούφωμα της πόρτας εκεί που εφάπτεται το λάστιχο με την πόρτα και σφραγίζει  την καμπίνα. Εάν η πόρτα ήταν  κλειστή  κατά την έναρξη και διάρκεια της φωτιάς  όταν άνοιγε μετά το πέρας τη φωτιάς  το κούφωμα  της πόρτας που εφάπτεται με το λάστιχο  θα  ήταν καθαρή από αιθάλη. Αυτό γιατί η αιθάλη θα επικάθονταν μόνο στο σημείο του λάστιχου που βρίσκεται μέσα στην καμπίνα.”

Πηγή: Agriniopress.gr


Διαβάστε επίσης!

loading...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *