Αυτές είναι οι καλύτερες… φυτικές πρωτείνες για τη νηστεία

  • Από Μιχάλης Θερμόπουλος

νηστεία

Όταν ακούμε τη λέξη “πρωτεΐνη», το μυαλό των περισσοτέρων πάει στο κρέας. Δεν είναι όμως έτσι: οι ακατέργαστες, ωμές τροφές είναι γεμάτες πρωτεΐνες, επομένως υπάρχουν αμέτρητες υγιεινές επιλογές, ώστε να ακολουθούμε μια ισορροπημένη διατροφή, με το σωστό ποσοστό πρωτεΐνης, εν μέσω της νηστείας των Χριστουγέννων.

Πολλά από τα γνωστά μας λαχανικά είναι γεμάτα πρωτεΐνες. Δεν έχουμε παρά να τα εντάξουμε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο, ώστε η νηστεία να είναι και ένας  υγιεινός τρόπος ζωής.

Σπαράγγια

Ένα πιάτο με ψητά σπαράγγια, “ραντισμένα» με μπαλσάμικο, δεν είναι μόνο μια καλή επιλογή σαλάτας, αλλά εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, καθώς  οχτώ μίσχοι σπαραγγιού έχουν 3,10 γραμμάρια πρωτεΐνης. Μικρά, αλλά… θαυματουργά.

Διαβάστε περισσότερα στο dogma.gr

Πηγή: Iatropedia.gr


Διαβάστε επίσης!

loading...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.