Δώνος Προμηθευτική Άμεση εξυπηρέτηση


Έρευνα: Στην εποχή των smartphones, η έντυπη πληροφόρηση από τα ξενοδοχεία έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις των τουριστών!

Tη χρήση εντύπων για την πληροφόρηση των επισκεπτών τους προτιμά το μεγαλύτερο μέρος των ξενοδοχείων διεθνώς. Μάλιστα, το 88% των ξενοδοχείων ενθαρρύνει τους πελάτες να χρησιμοποιούν τα έντυπα (τουριστικούς οδηγούς, χάρτες κ.ά.), που διανέμονται από το ξενοδοχείο. Το 96,6%, επίσης, του προσωπικού θεωρεί την τουριστική πληροφόρηση από το ξενοδοχείο (για τοπικά αξιοθέατα, ψώνια κτλ.) εξαιρετικά σημαντική.

Αυτά είναι μερικά από τα κυριότερα συμπεράσματα έρευνας, που διενήργησε το δίμηνο Φεβρουάριος-Μάρτιος 2019 το Κέντρο Τεχνολογίας Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Bentley σε συνεργασία με την Visitor International, (the International Association of Visitor Information Providers), σε δείγμα 891 επαγγελματιών στον ξενοδοχειακό κλάδο στη Β. Αμερική (ΗΠΑ, Καναδάς και Μεξικό), στην Ευρώπη (Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Ιταλία, Σκωτία, Ισπανία) και στη Ν. Αφρική, με σκοπό να γίνει κατανοητή η χρήση και αποτελεσματικότητα των πληροφοριών που λαμβάνουν οι επισκέπτες στα ξενοδοχεία.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, τα ξενοδοχεία συνεχίζουν να πιστεύουν στην αξία της πληροφόρησης των επισκεπτών τους μέσω έντυπων φυλλαδίων, ενώ τα φυλλάδια, οι χάρτες και οι οδηγοί για τον προορισμό στο λόμπι τείνουν να χρησιμοποιούνται περισσότερο από τους επισκέπτες.

Οι έντυποι χάρτες θεωρούνται εξαιρετικής σημασίας από τους επισκέπτες (78%) και ακολουθούν τα φυλλάδια (74%) και οι έντυποι οδηγοί (62%).

Οι χάρτες μαζί με τα φυλλάδια θεωρούνται εξαιρετικά ή πολύ σημαντικά για τους τουρίστες (91%).

Η ηλεκτρονική πληροφόρηση σε ειδικούς χώρους αξιολογείται ως τέταρτη προτεραιότητα στην πληροφόρηση των τουριστών, έχοντας κερδίσει έδαφος στις προτιμήσεις τους, όμως παραμένει ξεκάθαρο ότι η έντυπη ενημέρωση κυριαρχεί.

Τέλος, τα έντυπα στο δωμάτιο κατατάσσονται στην πέμπτη θέση ως προς τη σημασία τους για τους επισκέπτες (47%), τα οποία ίσως περιλαμβάνουν προτάσεις διασκέδασης όμως στερούνται της χρήσης ενός χάρτη ή φυλλαδίου.

Ξενοδοχεία: Η έντυπη πληροφόρηση προσφέρει καλύτερη εμπειρία στον επισκέπτη

Σύμφωνα με τους διευθυντές ξενοδοχείων και το προσωπικό, η έντυπη πληροφόρηση στις μονάδες τους είναι σημαντική γιατί βοηθά στην προσφορά καλύτερης εμπειρίας επισκέπτη. Αυτό συμβαίνει γιατί, όπως επισημαίνουν στην έρευνα οι επαγγελματίες, τα φυλλάδια και οι χάρτες, στην ψηφιακή εποχή, προσφέρουν ταχύτερη πληροφόρηση από την αναζήτηση σε κινητό. Τα έντυπα φυλλάδια διευκολύνουν την αλληλεπίδραση με το προσωπικό υποδοχής στο ξενοδοχείο δίνοντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας με το προσωπικό, με σκοπό την ενημέρωσή τους από μια αξιόπιστη πηγή, την υποδοχή του ξενοδοχείου. Επίσης, τα έντυπα μπορούν να περνούν από χέρι σε χέρι βοηθώντας στη δημιουργία μιας κοινότητας κοινών εμπειριών.

Ο δεύτερος παράγοντας που ευνοεί τη χρήση εντύπων στα ξενοδοχεία είναι ότι η εύκολα προσβάσιμη και ποιοτική πληροφόρηση, που προσφέρουν, αναβαθμίζει τη φήμη του ξενοδοχείου και του προσωπικού του.

Η ενημέρωση ενός επισκέπτη στο ξενοδοχείο αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την επιστροφή του σε αυτό. Η φήμη του εμπλουτίζεται με εμπειρίες όταν ένας επισκέπτης ζητά πληροφορίες για σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος πάνω σε έναν χάρτη.

Το προσωπικό των ξενοδοχείων θεωρεί πολύ σημαντική τη διαθεσιμότητα έντυπων χαρτών και φυλλαδίων, καθώς διευκολύνουν και συντομεύουν τη διαδικασία περιήγησης των επισκεπτών στον προορισμό, προσφέρουν κατανοητές πληροφορίες και είναι πιο αποτελεσματικά σε σχέση με την εκτύπωση ψηφιακών πληροφοριών από το ξενοδοχείο. Για τους λόγους αυτούς έχουν τα πλεονεκτήματα της σύντομης ενημέρωσης, εξοικονόμησης χρημάτων και βελτίωσης της εμπειρίας επισκέπτη.

Τα έντυπα προσφέρουν πελατεία στις τοπικές επιχειρήσεις

Επίσης, με αυτόν τον τρόπο τα ξενοδοχεία αποτελούν τον πυρήνα τροφοδότησης των τοπικών επιχειρήσεων με πελάτες, προσφέροντας πληροφόρηση στους επισκέπτες για επισκέψεις σε ατραξιόν, εστιατόρια και καταστήματα και ανεβάζοντας έτσι τις ευκαιρίες αύξησης εσόδων των τοπικών επιχειρήσεων.

Οι επισκέπτες αναζητούν στα έντυπα ενημέρωση για να εντοπίσουν σημεία ενδιαφέροντος, είτε για αναψυχή είτε για επαγγελματικούς λόγους, με διαφορετικές επιλογές μεταφοράς. Αναζητούν χάρτες με μονοπάτια καθώς και χάρτη περιήγησης στην πόλη. Πολλοί επισκέπτες ενδιαφέρονται για τις καλύτερες ευκαιρίες shopping, και οι οδηγοί περιλαμβάνουν μια λίστα από καταστήματα, εμπορικά κέντρα και περιοχές με επιπλέον κίνητρα αγορών όπως εκπτωτικά κουπόνια.

Επίσης, μέσα από τα έντυπα μπορούν να παρουσιάζουν εποχιακή πληροφόρηση για τοπικές εκδηλώσεις και μελλοντικά προγράμματά τους οι πόλεις και οι τουριστικοί φορείς, ώστε να δημιουργήσουν στους επισκέπτες την επιθυμία να επιστρέψουν στον προορισμό.

Το έντυπο φυλλάδιο αποτελεί και ιδανικό τρόπο προώθησης ακόμα και κινηματογραφικών ταινιών με την παραπομπή των επισκεπτών σε ιστοσελίδα για αγορά εισιτηρίων από το διαδίκτυο, την ανάγνωση κριτικών και την αναβάθμιση της εμπειρίας τους. Οι επισκέπτες θεωρούν σημαντική την ύπαρξη μενού για παραγγελία room service σε έντυπη μορφή.

Η ενημέρωση των τουριστών στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα, την έρευνα διενήργησε η City Contact, η μοναδική ελληνική εταιρεία μέλος της Visitor International, (the International Association of Visitor Information Providers).

Η City Contact έχει αναπτύξει, εδώ και δύο δεκαετίες, το σύστημα των Info Standγια την ενημέρωση των τουριστών μέσω δωρεάν χρήσιμων εντύπων και μέσα από αποκλειστικές συνεργασίες με πληθώρα ξενοδοχείων και άλλων χώρων στις 9 πιο τουριστικές περιοχές της χώρας

Ετησίως, περισσότεροι από 3,6 εκατ. τουρίστες χρησιμοποιούν τα ενημερωτικά έντυπα της City Contact σε όλη την Ελλάδα.

Πηγή

Πηγή: lefkadazin.gr


Διαβάστε επίσης!

loading...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.